bio

Aleksandra Maria Ścibor Infinity_biogram_wersja pełna_word

Współtworząc z Aleksandrą kilkakrotnie,  doświadczyłem jej ruchu, tańca i sztuki jako transformujące i jednocześnie rzeczowe. Aleksandra uosabia jasność i bogactwo, które są zniewalające. Dokładnie zakorzeniona i uziemiona 
w ludzkiej formie, posiada nadprzyrodzoną zdolność do przekraczania przyziemności i przywoływania obrazów, wrażeń i wzorców, które składają się na rzeczywistość podobną do naszej, lecz obejmującą wyraźnie więcej. Aleksandra jest całkowicie oddana i zaangażowana w swoją sztukę i jej miejsce w jej życiu.

Ray Chung, tancerz i nauczyciel Kontakt Improwizacji

Widok tańczącej Aleksandry jest głęboko poruszający. Całe jej ciało wydaje się być doskonale zorganizowane, by przyjmować i bawić się z tajemniczym przepływem. Taniec z nią jest wielkim darem. To jak bycie unoszonym
i zakotwiczanym jednocześnie. Coś znacznie się poszerza w polu percepcyjnym. Cenne doświadczanie wolności
i odpuszczania. Jakby uzdrawienie duszy.

Aurélie Delarue, tancerka, choreografka, praktyk Body-Mind Centering® 

Aleksandra ma niesamowitą energię, uwielbiam z nią pracować. Jest spostrzegawcza, inteligentna i inspirująca. Wnosi do pracy wielki entuzjazm i twórczą radość. Aleksandra jest wspaniałym atutem w każdej sytuacji:
jest silna, pracowita i świetnie improwizuje. Fantastycznie mi się z nią pracowało.

Gorąco polecam Aleksandrę.

Nigel Charnock, choreograf, reżyser, performer, współzałożyciel DV8 Physical Theatre

Masz w ciele artykulację i przenikalność, jaką rzadko widziałem na scenie do tego stopnia. Często czułem jakbym dokładnie wiedział co dzieje się w twoim umyśle ponieważ on zawsze zdawał się być bardzo blisko z twoim ciałem
i w pełni (oczywiście jak to tylko możliwe) 
w twoim ciele się wyrażać…

Oliver Utis, reżyser spektaklu Die Unverfügbaren

Aleksandra ma płynną i bardzo wrażliwą jakość ruchu, która łączy się z jej umiejętnościami technicznymi. Jej taniec dialoguje z niesformułowanymi polami wewnętrznymi i łączy się z nieznanym. Ta umiejętność scalania formy 
i nie-formy może prowadzić do wysokiego poziomu ekspresji artystycznej.

dr Nadia Vadori-Gauthier, artystka performatywna, badaczka i nauczycielka